דף הבית / האם בית עם ריהוט יוקרתי שווה יותר? כך תגדילו סיכויי המכירה

האם בית עם ריהוט יוקרתי שווה יותר? כך תגדילו סיכויי המכירה

בשוק הנדל"ן התחרותי של היום, מכירת נכס יכולה להוות אתגר לא פשוט. עם היצע רחב של דירות זמינות למכירה, על מוכרי הנכסים להתמודד עם תחרות ערה על תשומת לב הקונים הפוטנציאליים. זוהי סביבה בה יש להתייחס לכל פרט קטן כמנוף אפשרי למשוך את עיני הרוכשים.

על מנת להגביר את סיכויי המכירה באופן משמעותי, חשוב למקד מאמצים בשני היבטים מרכזיים: מיצוב הנכס והצגתו לציבור. מיצוב נכון של הנכס יבליט את נקודות החוזקה והיתרונות הייחודיים שלו באופן המדגיש את ערכו ומושך את קהל היעד הרלוונטי. בד בבד, הצגה מקצועית ויעילה של הנכס תוודא כי פוטנציאל השיווק שלו ממוצה במלואו.

כדי לממש גישה זו בצורה המיטבית, רצוי להפקיד את מלאכת השיווק בידיים מקצועיות ומנוסות בתחום הנדל"ן. סוכנים ומשווקים מומחים יכולים להעריך את הנכס באופן אובייקטיבי, לזהות את נקודות המכירה המרכזיות שלו ולבנות אסטרטגיית שיווק ממוקדת היוצרת חשיפה מרבית בקרב קהל היעד הרלוונטי.

שיווק נדל"ן באמצעות ריהוט יוקרה

ריהוט יוקרתי לבית יכול לשדרג את נראות החללים ולהוות ערך מוסף בסביבת המגורים כך שהיא תיתפס כמרשימה הרבה יותר.
ריהוט זה עשוי להעלות את ערך הבית במספר דרכים: ראשית, הוא בעל אסתטיקה ייחודית כך שהוא תורם למראה מעודן ומתוחכם בחללים. שנית, ניתן ליצור עמו חדרים מזמינים ואפילו בעלי תחושה גדולה יותר של מרחב ומרווח.
רהיטים אלה נבנו לתוחלת חיים ארוכה, בעבודה מורכבת בעלת תשומת לב והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ורוכשים פוטנציאליים יתפסו באמצעותם את הנכס כיוקרתי אפילו יותר וירצו לשלם עליו יותר. חשבו גם על התמונות שתוכלו להפיק עם פריטי נגרות ועיצוב אקסקלוסיביים ואיכותיים – להתבלט בשוק ולהוביל למכירה מהירה יותר.

בבואכם לרהט את הדירה לא חייבים לעצב אותה מחדש מקצה לקצה ולעיתים מספיק לבחור כמה פריטים דומיננטיים לאזורים אסטרטגיים בעלי נוכחות על מנת ליהנות ממעמד גבוה ומכובד יותר.
למשל, תעדיפו ריהוט לסלון, לחדר האוכל ולחדר השינה הראשי. אזורים אלה משפיעים באופן משמעותי על הרושם הראשוני. קחו בחשבון סט ספות יוקרתי בסלון, שולחן אוכל וכיסאות מהודרים בחדר האוכל ומסגרת מיטה מפוארת עם מזרן איכותי בחדר ההורים.

איך לרהט בחוכמה כדי להעלות שווי נכס?

מומלץ מלכתחילה לבחור פריטים של מותגים מובילים של מעצבים או יצרנים בעלי שם בינלאומי גם כדי שהשמות ידברו וגם שסביבת המגורים תיתפס מושכת ומסוגננת יותר.
ישנם פריטים אסתטיים ופרקטיים כאחד שיכולים גם לפנות את החלל הודות לתאים נסתרים או לפתרונות אחסון ייחודיים ורצוי להשקיע מחשבה בטיב החומרים וכן בפלטת הגוונים.
צבעוניות בהירה, לדוגמא, יוצרת תחושה של חלל מרווח יותר מכפי שהוא באמת ורגוע להפליא. ניתן להוסיף נגיעות עזות של צבע באמצעות פריטים ססגוניים ונועזים המתמזגים יחדיו עם הפריטים הקלאסיים במראה המאופק.

האתגר המשמעותי הוא לתכנן את הריהוט והאביזרים באופן שיוסיף נוכחות ואלגנטיות לחלל הפנים. גודל מדויק של הפריטים חשוב – גדולים מדי יצרו חנק, קטנים מדי יתנו תחושה דלילה. התאימו את הריהוט למידות החדר.

מלאו את החלל באור מעוצב – שילוב של תאורת רקע ותאורת מוקד. הדגישו אלמנטים מעניינים באמצעות גופי תאורה ממוקדים, כמו מנורה המאירה פריט ייחודי. השלימו עם אביזרים מעוצבים – כריות, שטיחים, אומנות ודקורציה, שיוסיפו רבדים של עושר ויוקרתיות. בצילומים או בהצגת הנכס, פנו לפרטים הקטנים כמו סידור ספרים וזריקת שמיכות – הם מוסיפים מגע אחרון של הדור.

באמצעות בחירה זהירה של ריהוט ואביזרים איכותיים ומעוצבים, תוכלו ליצור אווירה מפנקת ומרשימה, שתגביר את הערך הנתפס של הנכס.

חיפוש באתר
משרד שמאות מקרקעין - אירית ונונו
המשרד עוסק בתחומים שונים בעולם שמאות מקרקעין.

שלונסקי 43, תל אביב
052-2873702

השאירו פרטים ליצירת קשר





    תפריט נגישות

    למידע וייעוץ מקצועי





      Open chat
      שלום,
      איך אני יכולה לעזור לך?